Regulamin sklepu

1.POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1 Właścicielem Sklepu internetowego działającego pod adresem internetowym www.babymind.pl jest:

Baby Mind Joanna Gryko, ul. Jana III Sobieskiego 11/22, 15-013 Białystok, NIP 9662040724,

REGON 363633860.

1.2. Kontakt ze Sklepem internetowym można uzyskać pod numerem telefonu +48 501 309 581 (od pn. do pt. w godz. 10.00-16.00), pisząc na adres kontakt@babymind.pl bądź poprzez formularz kontaktowy w witrynie Sklepu w zakładce ‚Kontakt’.

1.3. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu.

  • Ceny widoczne na stronie Sklepu przy oferowanych produktach są cenami końcowymi. Ceny podawanesą w złotych polskich. Nie obejmują kosztów przesyłki.

1.4. Dane zamieszczone w witrynie Sklepu internetowego www.babymind.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Dane te pełnią jedynie rolę informacji handlowej.

1.5. Korzystanie ze Sklepu internetowego www.babymind.pl oraz dokonywanie zakupów jest równoznaczne z akceptacją w całości poniższego Regulaminu oraz Polityki prywatności.

2. OFERTA

2.1. Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie Sklepu w chwili składania zamówienia.

2.2. Towary znajdujące się w ofercie www.babymind.pl są tworzone ręcznie. Oznacza to, że każdy produkt jest na swój sposób niepowtarzalny i może nieznacznie różnić się od wizualizacji towaru przedstawionej na stronie internetowej Sklepu.

2.3. Ze względu na ręczne wykonanie rozmiary produktów podawane są w przybliżeniu. Sklep dopuszcza różnice w rozmiarach produktów do +/- 3 cm.

2.4. Do ceny towaru należy doliczyć koszt wysyłki.

2.5. Sklep internetowy www.babymind.pl dokłada należytej staranności, aby treść oferty sprzedawanych towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, konfiguracji, itd.) – ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie realizacji zamówienia.

2.6. Ceną wiążącą jest cena podana w Sklepie przy danym towarze w chwili składania zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie, zamykania kolekcji oraz wprowadzania nowych produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, oraz do wprowadzania w nich zmian.

3.REJESTRACJA, DOKONYWANIE ZAKUPÓW

3.1. Zamówienia można składać jednorazowo (bez logowania się), a także po zarejestrowaniu i zalogowaniu się na stronie Sklepu.

3.2. Rejestracja Kupującego polega na podaniu w formularzu rejestracyjnym, dostępnym na stronie internetowej Sklepu, danych niezbędnych do realizacji zamówień ( imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail).

3.3. W wyniku przeprowadzonej rejestracji, Kupującemu przyporządkowane zostaje konto, umożliwiające identyfikację czynności podejmowanych przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu.

3.4. Dostęp do konta jest możliwy po wprowadzeniu przypisanego do danego konta loginu oraz hasła. Hasło należy zachować w poufności.

  • Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający uzyskanie dostępu do danych przez osoby trzecie.

3.5. Zgodne z ww. ustawą, Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia. Po zalogowaniu Klient w każdej chwili może uzyskać wgląd w swoje dane oraz posiada możliwość ich zmiany korzystając z zakładki „Moje Konto”.

3.6. Klient wypełniając formularz rejestracyjny oświadcza, że zapoznał się i akceptuje poniższy Regulamin oraz wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sklep internetowy danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówień.

4. ZAMÓWIENIA

4.1. Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia.

4.2. Zamówienie może zostać złożone przez stronę www.babymind.pl lub e-mailem na adres kontakt@babymind.pl

4.3. Klienci mogą złożyć zamówienia po rejestracji lub jako gość.

4.4. W trakcie zamówienia Klient określa adres dostawy, sposób dostawy, sposób płatności.

4.5. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz instrukcją odnośnie płatności w przypadku wybrania płatności innej niż on-line. Dodatkowo pracownik Sklepu może skontaktować się z Klientem telefonicznie lub mailowo w celu potwierdzenia zamówienia.

4.6. Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu płatności w przypadku wybrania opcji przelewu lub płatności on-line. W przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni, zamówienie zostanie anulowane.

4.7. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia, należy skontaktować się ze Sklepem pocztą elektronicznąna adres kontakt@babymind.pl

4.8. Zakupiony towar będzie dostarczony na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Sklep internetowy www.babymind.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru wynikające z podania błędnego lub niedokładnego adresu dostawy.

5. PŁATNOŚĆ

5.1. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zamówione towary:

  1. a) przelew bankowy: należność za towar oraz przesyłkę zostanie przelana na rachunek bankowy Sklepu podany w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia oraz w trakcie składania zamówienia. Numer rachunku bankowego : 31 1060 0076 0000 3390 0011 6483
  2. b) płatność on-line za pośrednictwem systemu przelewy24.pl
  3. c) płatność on-line za pośrednictwem systemu PayPal

5.2. Zasady dokonywania przez Klientów płatności za pośrednictwem Systemu przelewy24.pl dostępne są na stronie https://www.przelewy24.pl.

5.3. Zasady dokonywania przez Klientów płatności za pośrednictwem Systemu PayPal dostępne są na stronie

https://www.paypal.com/pl

5.4. Sklep nie prowadzi sprzedaży i wysyłek za pobraniem.

6. REALIZACJA I WYSYŁKA ZAMÓWIENIA

6.1. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz instrukcją odnośnie płatności w przypadku wybrania płatności innej niż on-line. Dodatkowo pracownik Sklepu może skontaktować się z Klientem telefonicznie lub mailowo w celu potwierdzenia zamówienia.

6.2. Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu płatnościKlienta w przypadku wybrania opcji przelewu lub płatności on-line. W przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni, zamówienie zostanie anulowane.

6.3.  W chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary zostaną skompletowane i będą gotowe do wysyłki, wysyłany jest e-mail o skompletowaniu zamówienia. Po zrealizowaniu zamówienia Klient otrzyma wiadomość e-mail informującą wysłaniu zamówienia.

6.4. Zamówienia są doręczane w zależności od wybranego sposobu wysyłki:

  • Poczta Polska przesyłka polecona priorytetowa: 1-2 dni robocze. Koszt 13 zł.
  • Poczta Polska przesyłka polecona ekonomiczna: 3-4 dni robocze. Koszt 10 zł.
  • Odbiór osobisty. Odbiór osobisty możliwy jest na terenie Białegostoku po uprzednim umówieniu się z obsługą Sklepu.

6.5. Sklep zastrzega sobie prawo do:

  1. a) anulowania zamówienia, jeżeli formularz zamówienia został nieprawidłowo wypełniony,
  2. b) odmowy realizacji zamówienia wzbudzającego wątpliwości.

6.6. Do każdego zamówienia Sklep wystawia potwierdzenie zakupu lub na życzenie Klienta fakturę (faktura zwolniona z VAT zgodnie z art. 113 ust.1 ustawy od podatku i usług Dz. U. z 2013 r. poz. 35).W przypadku chęci otrzymania faktury wymagane jest umieszczanie w komentarzu niezbędnych danych do jej wystawienia (nazwa firmy, NIP, adres). Faktura wystawiana jest w chwili, gdy płatność zostanie zaakceptowana i wszystkie zamówione przez Klienta towary zostaną skompletowane i będą gotowe do wysyłki.

6.7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

6.8. Zmiany w wysyłce i rezygnacja z zamówienia możliwe są poprzez kontakt ze Sklepem pod adresem kontakt@babymind.pl

6.9. Klient może wycofać złożone zamówienie wysyłając e-mail na adres kontakt@babymind.pl. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

6.10. Jeżeli w magazynie Firmy zabraknie produktu lub materiałów do ich wykonania, a domówienie ich od dostawców nie będzie możliwe w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sklep internetowy www.babymind.pl wyśle do Klienta wiadomość, na adres e-mail podany przez Klienta, z prośbą o podjęcie decyzji odnośnie dalszego postępowania w sprawie zamówienia.

7. WARUNKI REKLAMACJI TOWARÓW

7.1.Reklamacje (zgłoszenie niezgodności zakupionego towaru z umową) będą rozpatrywane na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów w Polsce. Reklamowane towary należy dostarczyć na adres prowadzenia działalności przez Sprzedającego.

7.2.Podstawą przyjęcia reklamacji jest przysłanie reklamowanego towaru na adres Firmy z dołączonym potwierdzeniem zakupu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na adres firmy.

7.3. Koszt przesyłki reklamowanego towaru ponosi Kupujący.

7.4. Sklep nie przyjmuje zwrotów za pobraniem.

7.5. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy i zostanie odesłany na koszt Sprzedającego na adres Klienta. W momencie, gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy, Sklep zwróci Klientowi pieniądze na wskazany przez niego rachunek bankowy. W przypadku zwrotu pieniędzy za towar, nie zwracamy kosztów przesyłki.

8.ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAKUPU / ZWROT PRODUKTÓW

8.1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z późn. zm.) Kupujący, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) kupionego towaru.

8.2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym tzn. towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone i w stanie niewskazującym na użycie.

8.3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, towar należy odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny podany na stronie internetowej Sklepu. Do takiej przesyłki należy dołączyć dokument zakupu oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z numerem konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę. Zwrot powinien nastąpić w terminie nieprzekraczającym 14 dni.

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

9.1. Obecność towaru na stronach Sklepu internetowego www.babymind.pl nie oznacza dostępności towarowej i możliwości natychmiastowej realizacji zamówienia.

9.2. Sklep internetowy www.babymid.pl nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

9.3. Ceny podane w Sklepie internetowym www.babymid.plsą ważne tylko w ofercie internetowej.

9.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).

9.5. W przypadku zmiany Regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu będą realizowane na podstawie zasad obowiązujących przed wprowadzeniem zamian.

9.6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 20.03.2016 r.